Tuesday, August 31, 2010

Mari Merepek

10

Brain said :

1) Bekas kekasih saya adalah:
bekas pemain ragbi, presiden skolah dan juga bekas2 kepada kekasihnyer dulu. Dia suka sgt menjadi bekas2 ni..so dia minta saya jadikan dia bekas. Apa nak buat.. tapi nasib baik tak berbekas pun pada hati saya..
.
2) Saya sedang mendengar:
Lucky - Jason Mraz duet with Colbie Caillat. Just sempurna.
.
3) Mungkin saya:
terbiasa berdua tp kena sorg2 jgk...takkn nk masuk bilik air pun berdua..dush~=P
.
4) Saya suka:
bila saya ada banyak masa di rumah dan main sms apala lagi conteng2 di kertas.
.
5) Sahabat2 baik saya:
ialah pendengar, pengkritik, penggosip, pemberi idea dan pendiskusi terbaik!yang penting dia jugala teman gado2 ku..
.
6) Saya x paham:
kenapa saya selalu tensi dengan perkara remeh...especially ps "seseorg"..tp pd org lain..lantak pi la..
.
7) Saya kehilangan:
kata-kata bila dia sgt tenang bila saya marah2...tp sekali dia senyum..sejuk plk hati.. rasa nk baling tong gas je..huhu
.
8) Ramai yg berkata:
life kejam!betul ke?saya rasa awak je yg kejam...ngee
.
9) Makna name saya:
tak diketahui sepenuhnya tapi yg pastinyer di tgh2nyer ada cahaya menyinari diri ku..
.
10) Cinta itu:
ialah apa yang saya rasa sekarang =)
.
11) Di suatu tempat, seseorg sdg:
memikirkan bagaimana dia nak menang kerusi Wanita UMNO.. hahah! Sian..
.
12) Saya akan cuba:
duk dediam & jgn kacau org sgt. hehe, ok tak?
.
13) Makna SELAMANYA:
hmm, tu kena tanya INNUENDO la kut..
.
14) Henpon saya:
bese2 je...janji bole call n antar sms sudey..n tersimpan msg2 cintan ku..wuhuu
.
15) Bila sy bangun dr tido:
akan dgr azan subuh..pastuh pikir nk pakai bj apa n capai tepon kot2 la "dia" anta msg masa tgh tdo..
.
16) Saya paling meluat apabila:
org ckp belit2 pastuh dah janji takmo tepati..nak aje ku sekeh2 kepala lutut tuh
.
17) Party adalah:
jamuan dalam bahasa melayunyer...=P
.
18) Haiwan yg paling cute penah sy jumpe:
cipan..oopss..silap2..CHIPMUNKKKKKKK..comel gilos
.
19) Peringkat umur yg paling menyeronokkan:
?? sehingga sekarang. saya harap masa-masa menyeronokkan ini takkan berakhir..
.
20) Hari ini:
saya rasa sgt rindu..hari2 pun rasa mcm tuh...(^-^)
.
21) Mlm ini saya akan:
beronggeng, eat2..camwhoring ;P ..my Iftar nite outside.


22) Sy betul2 inginkan:
suatu percutian yang lama. Walaupun saya tak la penat sangat, tapi entah kenapa saya mula berasa bosan. nk pusing2 satu dunia..sila SPONSOR!!
.
23) Bile tgk muka di cermin pagi td:
cakap pada diri sendiri..ENNY mmg sgt comel...ahahhaha~

 

p/s: this is what gonna happen bila dasar takde keje di siang hr…huhu~

No comments: