Wednesday, January 11, 2012

A Date

Heart blur2 :

11012012 - mcm ada birthday sumone hari ni tapi sumpah xingt sape nth...abaikan saje..otak sedang compute something.
Tajuk entry mcm 'a date' with someone je...xde la...rs cam forever dah kot  I'm not hanging out with someone. Kehadiran my 3 pillars with separated issues...- semua by virtual je...but still they have the most affects to me. Jampi apa la yang korg baca kat I ni...ish3...xpe ku ikhlaskan jua..Aceyhh~

He was off duty for now, dah 2 3 hari dia mengacah mereply whatsapping "Sorry you xmsg, bz mcm2 ni...bz for the 'majlis' " What?? Then TAP! he came up with something ...kali ni nekad, tekad, effing seriously...the 'majlis' he said about going off for good. En.Pilot stop playing with me ...ada jugak yang nak kena penyekeh ni. Blur otak seketika. Decision had been done last Monday but xblurt out lg as he been waiting for the right time to put an end to it ( sat gi meroyan lagi the other half tu...) Issuenya - can't go along anymore, even try la miliion times, just can't /rimas and surely think he's not ready yet. 
Hermm...well dear I think you already finalized it right and if you feel this verdict are the best for you, then do it.. I'll be here if you need to talk - which is i rs since last Monday you cam biasa je maintain crazy guy I ever known in this earth. Ckp pun merepek2 je. Good then...and I leh cut off kerisauan I eh...;P

Nih lagi sorg, finally have a talk with my En.Batman, patut la rs cam hilang budak ni tp ada je kat FB. Rupanya once be offshore, HP kena tggl kat airport..owh sgt kesian. Dah la kata tempat tu puaka....hari2 kat laut ngadap atas bawah kiri kanan semua biru...gila bosan. Ala siannye awak. Siap pernah xmkn 3 hari sbb keje gila banyak...Oits 3 hari tak tdo tuh masih perkara biasa, xmkn 3 hari??  What a life... Ok awak, bosan2 randomly je terjah my wall okeh..i'll respond to you soon as I can.

Haih, itu la jejaka2 emo saya...emo ke...somehow mereka ni xberperasaan skit, heart-less...eh I'm saying about 3 pillars right, mana crita lagi sorg...hehe` Si Meow ni xde masalah pun cuma love to over workout, siang malam with sports..then tak makan...ish~  but dia jugak la yang jd pendengar setia I was mumbling ntah pape. Thanks. =) - Sekurangnya2 I tak rasa blur sgt. *____*


No comments: