Thursday, January 5, 2012

In Progress Still

Brain updating :

     Now and then, most of my cuti time...di sini I akan bertapa...Bandar Saujana Putra! My new homie gonna be. Still in progress of renovation and menyumbat furnitures ( which I can declare me myself I'm broke for the time being..;P) ..No more shirts, shawls, accessories...semua tu tolak tepi ( Macam plak selalu shops kan...ahaha) Books?? Owh menyebabkan byk yg tersadai dan berbungkus plasticnyer lagi...Enny please read!! Huu nanti la....no time -sambil memegang batang mop ...jd Cinderella ni..huhu..

     Sebenarnya banyak lagi xsiap...dapur tak extend lagi, kitchen kabinet still disurvey, my room and bros still in process of reshaping....I'm the designer okeh...nantikan!! Sketches dah berlambak2, end up mati kutu which to do..which to choose ;P

The best part are I'll be in the same neighborhood of Akif's cousin (this make no reason u saje xnk turun KL kan)...same area with Arif- my officemate and soon to be Datin K -officemate too... Ahaha~ ye la mari la beramai-ramai pindah kawasan yang sama ye. Balik2 muka you gak i tgk....ahahah~ and dekat ngan Putrajaya!! Erkk...whats the related of that? ;P

p/s: Owhh ooo, birthday prezzie org tu pun xterbeli lagi...tggu la sampai I tau nak beli apa ye..hik3... You pun bukan nak jumpa...huhuh~


No comments: