Wednesday, July 25, 2012

Layan Perasaan...o_0

Heart singing :


Listening to this song berjuta kali pun xpe. Time concentrate menaip email, time fokus buat SOP, time ralat buat documentation.....bila terhenti jap...rupanya hati...

...RINDU

En. Skypark saya yang sungguh2 keje kerana impian kami. Randomnya sms awak tadi ucap terima kasih sbb masih sayangkan awak buat saya tersenyum.

En.Pilot saya yang sangat jauh plus dah nak kawen pun, surely you tgh bz for ur wedding right. Jangan nak buat tak reti okeh. Rasa nak kena debik ngan I try!! Hope it goes well and I promise I see you soon.

En. Batman saya yang hari2 nampak laut tengok langit. Schlumberger buli awak eh? Takpe saya tau awak kuat! Buah hati kan dah dekat keje skali ;D

En. Senyum saya yang tinggal memori. Even jasadnya masih wujud tapi sumenya hanya kenangan. Raya pertama I tanpa ada orang yang setia merepek ngan I. You happy, I'll be happy from far...


Seriously I rasa sangat2 rindu saat ni.....


2 comments:

nisa ~ shasha said...

ramainya org u rindu ni!

Unknown said...

heeee.... i rindu you jugak!!!! #tetiba ;P