Friday, January 31, 2014

One Step Closer...(Full Story) ❤

Heart blossomed:

If everyone busy with the New Year Celebration, but me? Busy with changing my own personal 'title'. It was a day I've been waiting for.
My 2014 started with THIS!




The Engagement Day
+
Aqiqah Muhammad Aisy Rayyan Shah

Date: 04th January 2014
Location: Topaz 3, Bandar Saujana Putra
Apparel: Dress by Najjah, Shawl Qisha and detailings by Raudhah Shawl Store
Mini Dais: Shayana Creation
MUA: Mariam Zaid (my own sis in law)
Photographer: Azizie Hanazawa Rui (http://www.aziziear.com)








Clearly from the pic yang meramaikan majlis were the Tahfiz boys from a Tahfiz school somewhere in Klang. Blessed to have them all in my small event. :')

People who doesn't know the real itinerary will said that I had such a big majlis tp sebenarnya the guests were for 2 EVENT at one go. There was a combo event with mine;  Aqiqah for my lil nephew, Muhammad Aisy Rayyan Shah - son to my lil brother who got married last year. Tapi of course the highlighted one was mine. ;p..Sorry Aisy..nnt maklong buat birthday party utk Aisy okeh...Hiks..

Hantaran baru siap a night before sebab gara2 nak sgt guna fresh flower kan...sudahnya sume2 tdo pukul 1 pagi nk menyiapkannya.. baru lah thrill..hahaha~
The day itself, I dah mmg tak take incharge dah..kena duduk ddiam dlm bilik. Tried curi2 dengar tapi xdgr..main bisik2 apa dorg kat bwh tu. Tak dgr ni pe yang dibincangkan ni.. Hish stress! -padahal duk camwhore dlm bilik..;P
Then Abah panggil turun...here we go!...Bermula sesi kena tahan senyum ni..Phew! Mula2 relaks lagi, sekali turun, MasyaAllah apa ramai sgt ni? Hati dah mula xkeruan...bole tak nak naik balik? Okey saje drama..Cik Enny buat cool je tapi masa his Auntie; Makngah nak sarungkan the ring...bole pulak shivering x pasal. Eh En. Photog, jgn snap scene yg tak patut okey..hahaha~

Alhamdulillah both event went well. Photog I tensen sbb I takde bunga tangan..:p..Sorry la beb, I memang tak buat bunga2 tangan ni..cam xperlu je.. Sudahnya habes bunga I kat rumah jd props dia..dengan kitchen2 I jadi mangsa ala2 studio dia...ya ampun! Sukati u la Jie, janji you bahagia. hehe~ and hasilnya??
I love all your pictures bro! Owh btw, my photog ni pun just got engaged a week after I engaged...katanya mine was his first job for 2014 and amik berkat sikit...Amboi sempat lagi tu! ;D

And now *dancing...I'm officially Hasif Rahman's fiancee ❤




No comments: