Sunday, April 27, 2014

Cik Enny Punya Weekend

Brain working:

Tak cukup dengan cycling and I was suppose to attend my dear friend's wedding, tapi tak pergi pun..huuu~ sowie la Fatah & Ain, next week Enny dtg eh..;P
Then I missed out the GHO & APS 9 Side Tournament..huu~ (ahahah~ sebabnya Cik Enny mmg some sort of 'pompom' girl for GHO-walaupun xde pompomnye...jd tukang sebuk je..ngee)

But then I did get the update soon enough sbb ada org tu was a TOP SCORER! Wuhuu~. From the pic teka la mana satu dia yg renyeh sampai telinga ha..#owhbffku. We won as 1st runner-up. Nak belasah team yang first mmg taklah kan...as a part of them SDFC player..Apakah? Hee...xpe...sbb accordingly to those brothers they did had fun.
Kuddos for you guys! InsyaAllah masa SDGG, Enny datang 'semak' as usual eh..hikss


Done with that, I is very tak reti duduk dediam jawabnya and kebetulan Abah dah beli those material for my vinyl plastic flooring, so my Sunday...gone with this! Huhuh..
Walaupun bilik ku taklah sebesar mana tapi jenuh jugak playing with the special glue, cutter, crafting the curve, tolak2 katil almari...and it tooks almost a day nak siapkan complete dgn rearranged balik brg2 dlm bilik. But then kejadian ini hanya seketika, sebab next week nk mengecat lagi..-_-....


Google image

Till then. See you Mr.Monday!

No comments: